Söndag

Sov väldigt konstigt inatt. Var inte särskilt trött då jag hoppasde i säng halv 12 men somnade tydligen ialla fall efter många vändningar. Vaknade dock vid 2 när Andreas kom hem och skulle berätta om kvällen och kunde inte förstå varför jag ville sova... Hm vad är det med killar och alkohol. Hallå? Jag ska jobba imorn.... Men det är som om kommentarer som dessa inte biter. Ja ja, somnade ialla fall efter ett tag men hade igen svårt att somna in. Så när klockan ringde imorse var jag som ett lik. Nu ska jag dock iväg till jobbet snart... Och sen blir det spinning med Hanna och efter det bara mys med mig själv tror jag nog. Andreas jobbar sent ikväll med so I am home all alone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0