Stark

Jag är en uthållig människa. Jag gör det jag sagt att jag ska och jag sviker sällan något jag besämt. Det är jag stol över! Idag har jag varit riktigt aktiv vilket resulterat i att vår lägenhet är nystädad, Andreas har fått egengjord rabarberkräm kokad av mig, tvätten är hängd, disken urplockad, maten är lagad, jag är tränad och nyduschad. Och inte att glömma; jag har jobbat till 4 också. Så ja jag är verkligen duktig på att få saker gjorda och jag slappnar inte av förrän det jag bestämmt mig för är gjort. Därför kan jag med gott samvete sitta här hela kvällen om jag så vill och bara slappa.

Jag känner mig stark i kroppen och i själen. Jag är tankad med good feelings så jag klarar mig nu. Har haft helt underbara dagar nu den senaste tiden och jag har inte hunnit fundera så mycket på de saker som annars allt som oftasr dyker upp i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0