Super

Min icke planerade torsdag gav mig lite panik i början men oj va saker det hanns med efter Andreas kommit innanför dörren.

Vi började med att åka ochhandla taco och på vägen får vi för oss att vi vill ha rabarberkräm så då tar vi en tur till landet och jag får chansen att gå barfota i gräset, plocka blommor och njuta av "landetkänslan" en stund! Det var verkligen underbart.


Vi kommer hem äter och jag kilar ner på stan några timmar då Andreas sover lite. Hinner shoppa en hel del.... Uppdaterade sommar garderoben lite.  Så när jag kommer hem har min älskling lagom vaknat och vi åker och äter slagstaglass och hälsar på hos hans mor en snabbis. Mysigt!

Tro det eller ej men vi den här tiden är klockan bara halv 7 då vi kommer hem igen så vi drar ner en sväng på stan för att dricka en öl. Ja ni vet ju hur det går då man bara ska dricka EN öl. Det blev flera och vid halv ett ramlade vi in genom dörren och j somnade nästan bums.

Så ovanligt för mig att ha en sån här helt oplanerad dag. Men det blev ju super och som sagt, det man övar på blir man bättre på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0