Tiden räcker inte till

Det sprätter och rycker i mina fingrar.
Jag vill bara skriva av mig.
Det är det här jag älskar, att sätta min tankar svart på vitt.
Att dela med mig av upp och nergångar i livet. Men just nu räcker tiden inte till.

Mer sol och längre dagar borde ju resultera i mer tid att skriva på. Men för mig blir det tvärtom.
Dagarna fylls till bredden av aktiviteter och att sitta vid datan hinns helt enkelt inte med och egentligen är det väl tur men jag saknar att skriva. Det hjälper mig sortera mina tankar och ofta om jag har något tungt i mitt sinne blir det lättare då jag ser det framför mig.
Så jag hoppas att det blir svart ute nu och att jag med gott samvete kan sitta här vid datan och skriva om en massa roliga saker. Men nu måste jag först få i mig lite mat, håller på att hungra ihjäl efter spinningen, prata några ord med min älskade och sen får jag se vad planerna blir. Och framför allt hur länge solen kommer lysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0