Wath a day

Dagen har gått i ett rasande tempo trots att jag egentligen inte gjort något vettigt. Det enda skulle väl vara då att jag plockade i och ur en diskmaskin samt bäddade sängen..  Sen har jag bara glidit runt i myskläder mellan förflyttningarna från datan till soffan och sen tillbaka igen. Det är skönt med regndagar emellanåt men nu har vi haft nog av det för en vecka framåt. Det räcker en återhämtningsdag i veckan is enought!

Andreas kom hem och vi åt hemmalagade (såklart) köttbullar och stuvade makaroner! Mmm super gott! Och enkelt. Nu ska vi strax kolla exorsisten och äta morotskaka hoppas jag. Vill ju inte moffa det själv ha ha vad töntig man är men en gång per dag räcker att moffa själv sen vill man gärna ha sällskap konsitgt nog. Det känns inte lika "syndigt" då... hahah men va fan vill han inte ha får jag väl äta själv igen då, han vet ju inte att jag åt på dagen ;) som om han bryr sig... han kunde inte bry sig mindre och det är en av de egenskaper jag uppskattar så högt. Att jag kan vara mig själv fullt ut. Det finns inget som är fel i hans ögon, bara det är bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0