Wath a feeling

Vilken härlig känsla det är när allt bara stämmer. När allt flyter på. Det har varit så ett tag nu och jag ska behålla den känslan ett tag till. Det enda som stör mig just nu är att jag dubbelbokat mig. Jag hatar när jag gör andra besvikna. Går och grämer mig och vill ju inte göra andra människor ledsna. Men jag ska försöka att inte straffa mig själv för en sådan sak. Det är ju inte med flit och världen står och rasar inte med det. Punkt. Sluta nu tänk på det.

Varför är det så lätt att fasna vid negativa tankar? Men som en söt liten S sa till mig; jag ska inte ta åt mig! Så nu struntar jag i det dumma och fokuserar på det braiga. Det är som sagt tisdag, relativt varmt, jag hade ett givande samtal nyss, jag ska bli bjuden på lunch, ska förhoppningsvis leka med S i eftermiddag, jag ska baka pizza med Andreas, kolla melodifestivalen och bara njuta! Bara bara positiva saker!

Och om jag VILL träna så gör jag det sen. OM jag hinner, inte för att jag struntar i något annat och gör det för att jag måste. För varför måste jag? Puh, det är så skönt att skriva det för då slipper jag tänka på det. Slut på den tanken för den är lite laddad och negativ och det var ju positiva tankar idag!

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

hihi jag ska med till oslo på fredag =) ända till söndag. fira 17:e maj på karl johan och vara hos min bästa vän och hennes lilla familj heeeela helgen. puss o kram

2009-05-12 @ 12:02:23
URL: http://finalinapina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0