Yesterday

Som sagt hade jag en dag full av aktiviteter.

Startade med kurs på hotellet. Kursen var enligt mig inte den bästa. Vet inte varför det kändes så då jag tidigare tyckt att kurserna varit helt super bra och nästan varit i extas när jag lämnat lokalen. Men det kan också ha att göra med att jag längtade ut till det fina vädret och min shopping som stod på dagens planering.  Vi fick ialla fall avnjuta en super god lunch så det fick nog tyvärr bli kursens höjdpunkt.



Tog mig hem snabbt som attan då jag hade en massa "to dos" att göra innan min vän Sarah skulle komma över på middag.
Tog mig en cykeltur bort till Växthuset för att shoppa en massa blommor och här ser ni resultatet.



Myste med Sarah i kvällssolen på vår balkong. Det var verkligen jätteskönt så när hon åkte hem vid 9 ville inte jag säga godnatt till kvällen utan satte på mig skor och tog en skön morgon promenad då dessa fick följa med mig hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0