Besök

Jag har besök av fjärilar i magen. De flyger omkring men det är inte förvirrade. De är lite rädda och nervösa men de vet vad de vill. De vet vart de är på väg.

Jag är fri att välja min egen väg och jag har förmågan att fatta kloka beslut. Det vilar ett lugn i mig som jag tror att andra börjar märka. Det finns viktigare saker än jag i mitt liv just nu. Det finns saker som ingen vet om som har fallit på plats. År av tvivel, förmåga och föraktan har äntligen passerats. Igår tog de slut och med det började ett nytt kapitel i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

det låter bra det - puss på dej tjejen

2009-11-20 @ 08:38:33
URL: http://finalinapina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0