godmorgon fredag!

Idag är det är härlig dag! Jag har skickat in mitt PM! Det innerbär alltså att första delkursen är klar! YEEESSSSSSS När börjar på måndag men tills dess tänker jag njuta men även börja lite smått med de nya böckerna så jag ligger bra till när kursen börjar.

Jag vaknade tidigt, redan kvart i sex och har sedan dess tagit en walk, läst och tvättat och diskat. Så nu tänkte jag strax äta frukost med min älskling som inte börjar förrän 10 men sen jobbar han också tall halv elva :( Så jag har en hel dag att underhålla mig på. Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt är dock sugen på en GOD sallad så kanske blir det en lyxlunch på stan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0