Hektiskt dag

gårdagen var allt annat än lugn! Började med att skriva lite på mitt PM sen blev det födelsedagsperesent letade med mamma, vi åt lunch, jag handlade en massa julklappar, åkte till Ekängen och storhandlade i två(!) timmar nästan, bakade två sortsers muffins med frosting på, mjukpepparkaka och städade grundligt hela lägenhenten allt detta avslutades med en middag bestående av nygrillierad skinka på vörtbröd sådär nån gång efter 21... Sen somnade jag innan klockan slått 10.

Idag är det inte lika mycket att göra. Jag var uppe innan sex och ordnade lite frukost på sänge till Andreas som fyller idag och sen dess har jag hunnit skriva innehåller i mitt PM och diskat det sista sen igår. Det dagen bjuder på nu är en sväng ner på stan och köpa de julkappar som inte hanns med igår och sen väntar lunch och förhoppningsvis en promenad! Och framåt kvällen blir det ilte kalas här! Roligt!

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

blev muffinsen bra? vet du, jag har ännu inte fått tummen ur att baka den där kakan jag fick ditt recept på. med mascarponeost. vi kanske kan baka den tillsammans när vi ses nästa gång? sov gott. kram

2009-11-26 @ 21:39:59
URL: http://finalinapina.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej

Nu är det sista skansen att Anmäl sig till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.

Lämna gärna ett spår när du besöker bloggen.

Ha en bra kväll.

2009-11-26 @ 21:56:44
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0