hemma

Nu är jag hemma igen efter en lätt dag i skolan, vi skulle sammanställa allt tills imorn då vi har seminarium. Det kommer nog gå bra, ska göra talkorten nu hade jag tänkt mig. Sen ska jag justera lite i mitt PM och försöka ta mig ner till träningen. Det är bara lite svårt ibland när det är så varmt och skönt här hemma men kallt och blåsigt ute... Men att röra på sig har ju aldrig skadat!

Sitter här med mina glasögon och det är svårt att vänja sig. När jag kollar rakt gör det ingenting men det är när jag sak kolla åt sidan eller ner som det blir fel då blir det ju en annan syn på bokstäver och jag ser kansten glasögonen. Men det är ju en vanesak så det ska väl bli bra det här med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0