Jag skulle....

om orken fanns göra en massa saker. Jag skulle baka, städa garderoben, gå och träna, fixa naglarna, ta en fika på stan, lämna tillbaka böcker och en massa annat. Men orken finns inte och vädret är kasst så istället för allt jag skulle ha gjort SKA jag ialla fall innan dagen är slut gå ut och gå, tvätta, bädda sängen och plocka undan disken. Det är vad min energi kommer orka till.


Egentligen skulle kvällen bjuda på besök iform av lite kalas av Andreas men på gund av dessa sjukdomstider kanske det inte blir av. Vi får se.

Nu tänker jag sitta lite lite till men exakt klockan 11 ska jag fasiken vara på g ut. Jag måste. Jag går under här inne annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0