Just nu

Just nu lever jag den lyckligaste tiden i hela mitt liv. Jag har ett hem som jag känner mig hemma och trygg i. Jag trivs i skolan, jag lär mig något. Jag har någon jag litar på till hundra procent på och de vänner jag har valt att tillbringa min tid med. Jag är starkare än någonsin och tar inte åt mig av dumma kommentarer, alla behöver inte älska mig. Jag har en sambo som jag älskar och som valt mig att leva sitt liv med. Jag har hela livet framför mig som jag ska ta för mig av på det sätt som passar mig och de jag älskar och har närmast mitt hjärta.



Det finns en fara i att aldrig hitta vägen
och det finns något vackert med att vandra den ändå!

Tänk om jag inte vågat kastat mig ut för stupet.... Om jag bara tagit den väg som jag så väl kände till...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0