Lovely

Idag var jag i skolan och bara lyssnade på alla andra redovisningar eftersom jag gjorde mitt igår! Det var en ren lyx att sitta där och inte känna någon som helst press!

Något annat som också känns helt lovely ät det faktum att det kommit snö! Massa snö har det kommit till och med! Vägen är helt vit och det är så vackert tycker jag. Jag känner mig extra mysig och ösnkar att jag vore hemma så att jag kan tända en massa ljus, värma lite glögg och sitta i soffan ohc bara njuta! Imorn får jag åka hem och då väntar en massa plugg så att mitt PM är perfekt för inlämning och sen hoppas jag att jag har lite tid över att sitta i soffan med Andreas och bara njuta innan helgen slår klorna i oss. Vi jobbar nämligen båda två så vi kommer inte ses någonting och hela nästa vecka blir jag nog tvungen att spendera i Örebro... Får se om jag kan smita hem någon kväll men det vågar jag inte hoppas på.

Nu har jag precis ätit middag och ska lägga mig för att läsa lite innan det blir efterlyst på Tv, mitt och farmors stora samtalsämne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0