November

Första November. Det är långt in på 2009 det. Det är nu man ska börja bli klar med sina nyårslöften och börja fila på nya. Själv hade jag inte då jag bara tidigare svikit mig själv och de har bara handlat om dumma och tråkiga saker. Så nästa år ska jag heller inte ha några. Men det jag tänkte nu var att jag faktiskt ska göra en lite lista på saker jag vill ha uppnått till den första december! Inga stora saker utan bara för skoj skull!

  • Shoppat min första julklapp
  • Fått godkänt på första delkursen
  • Rensat min garderob (igen) och göra den mer praktisk
  • Kommit in i rutiner, har redan börjat men det är svårt med detta flängande
  • hälsat på hos min syster. En jäkla tripp dit måste jag väl kunna styra upp om det så bara är över dagen!
  • inte bli sjuk så jag kan jobb de helger jag sagt
  • rensat på balkongen
  • plockat fram alla adventssaker
Det ser väl ut som en rätt överkomlig lista och inte alls så svårt att uppnå! Så nu kör jag gärnet och ju tidigare jag börjar med allt desto lättare blir det att hinna allt för det är inte mycket som ska göra och det mesta är roligt. Det är bara att starta så blir det gjort också!

Nu blir det en promenad I think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0