Ny kurs

Tusentals nya begrepp, en massa litteratur, en tenta nästa fredag, mörka dagar, hemlängtan och frusen, det är mitt tilltånd just nu MEN jag är själaglad! Lycklig, pigg och förväntansfull! Kursen känns jätte svår men väldigt intressant. Jag gör så gott jag kan och sen kan jag inte göra mer. Jag har verkligen pluggat den tiden jag varit här och hunnit läst så mycket som jag tänkt mig. Imorn när jag kommer med tåget blir det raka vägen till bibblan för att låna en till bok som jag MÅSTE hinna läsa ut under helgen och helst mesta dels på fredag så jag kan umgås med Andreas också.

Nästa fredag är det tenta i epidemiologi och statistik.... SVÅRT och så mycket ord och begrepp att lära sig dörför behöver jag nästa vecka till repetetion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0