överkokt kräfta

Precis så känner jag mig! Jag har pluggat konstant i en vecka nu. Varje ledig stund har jag spenderat framför böcker och papper. Och inatt vaknade och rabblade en massa begrepp av mig själv. Så jag tror min hjärna är lite överkokt och min kropp känns som en överkokt kräfta. Jag är helt enkelt helt slut.

Idag åkte jag till skolan 8 fast jag började kvart över 10 ocg direkt efter lunch mötte jag upp några klasskompisar för ytterligare pluggning. Efter det var jag psykiskt utmattas så den tänkta träningen resulterade i lite shopping, mysig middag på en mysig restaurang för mig själv och på det lite smågodis. Nu ska jag unna mig lite data tid och sedan ska jag kolla den nya serien på trean och sen blir det sömn! Åtta timmar och jag är redo för ännu med plugg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0