Skön känsla

Just precis i detta nu spridet sig en skön känska i kroppen och det går upp för mig att jag stal en extra kväll och natt hemma. Det känns nästan som om det är något förbjudet över det hela...


Den sköna känslan avspeglar också det som känns inne i mig. Idag känner jag mig nöjd med det jag presterat. Jag känner ingen stress över något som borde vara gjort. Jag har gjort det som jag bör och dessutom lite till vad gäller skolan! Jag har varit och tränat bodypump trots att det inte lockade alls först. Jag hann med ett tidigare tåg hem. Jag ar röjt undan lite här hemma och hunnit koppla av och läst en väldigt bra bok- Stjärnor utan svindel

Och för precis en kvart sen åt Andreas och jag en underbart god potatis - och purjolöksoppa med valnötsbröd till. Det är verkligen mysigt att det är mörkt när man äter middag då kan man förgylla en vardag med levande ljus och bara njuta och ta emot den sköna känslan som sakta sprider sig i kroppen.


Det här blir en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0