TGIF

Så skönt att fredagen äntligen har kommit. Det behövs lite helg nu. Jag började denna fredag med en skön skogspromenad och fortsatte men julpyntning! Jätte mysigt kommer det bli ikväll när det blir mörkt och det lyser så fint i våra fönster! Nu ska jag strax sminka mig lite och laga lunch för klockan ett är det synundrsökning och sen väntar bio med syster! Mysigt! roligt att gå på bio mitt på dagen!

Kvällen tänker jag spendera hemma i tryggheten. Jag har blivit en riktig hemmatjej. Jag älskar att vara hemma och bara njuta. Vi ska rulla köttbullar för morgondagens julsläktmiddag hos hos Andreas pappa och så hoppas jag att vi slappar i soffan och somnar fort. Jag är redan trött...


Gårdagens kalas var riktigt roligt! Tänk att så mycket människor får plats i vår lägenhet. Jag känner verkligen en tacksamhet för min familj. Jag är så stolt av att vara en del av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0