Boring!

Jag tycker att det här är hemskt orättvist faktiskt! Här sitter jag med ont i hela kroppen och det finns så mycket roligt att göra.. Till och med sova skulle vara roligt något som jag annars inte är ett sånt stort fan av. Men det går ju inte det heller måste få klart den här fråga som jag bestämt mig för så att jag faktiskt kan ta helg sen!

Det är så tråkigt att jag ska vara sjuk nu! TYcker synd om mig själv. Och vi som planerat middag med pappa på Papas Tapas idag också! Kanske kanske att vi kan gå ändå...

Att det regnar ute gör ju inte saker bättre, och tydligen fanns risk för snö också. Ja den tackat man för då...Ne nu får det vara slut på dessa negativa tankar. Tillbaka till skrivandet!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0