Börja dagen på bästa sätt!

Nu tänkte jag snart gå ut på en promenad i skogen för att börja dagen på bästa sätt! Har legat och läst lite och kollat igenom mitt PM som jag tror att jag kan vara rätt nöjd med.

I eftermiddag åker jag till Karlstad oh kollar på Hockey! Yeeehh... Som om jag kan något om hockey... Men det ska bli roligt och jag har faktiskt varit så duktig att jag bakat en äppelkaka efte ett tips jag fick för jätte länge sen av min arbetskamrat A-L. Det blev toppen god och jag tror den kommer uppskattas i bilen på vägen ner!

Resten av veckan ska jag tillbringa med min familj har jag bestämt det är nämligen sällsynt att ha de samlade i samma stad. Det ser jag verkligen fram emot!

Ne he på med skor och plugga in hörlurarna så jag kan ge mig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0