Det blev...

morgon idag igen! Fantastiskt eller hur? Jag har en massa saker på schemat idag så det är lika bra att sätta igång. Det som har högsta prioritet är att skriva klart uppgift 2 på mitt PM, låter kankse inte överdrivet svårt men det är det. Jag måste läsa en massa och sedan sålla och försöka få ner mina tankar till ungefär en A4 med dubbelt radavstånd, alltså egentligen ingen text alls. MEn det ska nog gå bra. Har ju gjort ettan och tvåa så..

Det jag också ska göra idag och som avslutar dagen är home party med plastbrukar, ni kanske vet vilket slags party jag menar då. Det känns vuxet om något. Är glad att jag ska gå ialla fall eftersom jag inte är i ÖRebro som jag o stort sett är alla andra tisdagar så känns det bra. Det är inte ofta man kan träffa sina arbetskamrater utanför jobbet.

Däremellan ska jag försöka få en massa annat gjort också. Men det tycker jag nog att jag borde lyckas med, jag är ju uppe tidigt så statistiken och tiden är på min sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0