Ett lugn

Det vilar ett lugn över det här lördagen. Morgonen har gått i ett behagligt tempo. Sitter just och drivker morgonens andra kopp kaffe och börjar bli klar för storhandling. Jag är nog en av få som verkligen älskar att handla. Jag riktigt längtar tills vi ska iväg och fylla vagnen med saker som gör oss starka. Det är något speciellt med att välja bland alla varor och tillsammans bestämma vad som ska köpas hem och inte. Ja, jag vet, det kanske är en romantiserad bild av det hela men det är faktiskt så jag känner, larvigt eller inte. Och idag ska vi verkligen handla massor.

Ikvälll blir det lite party men innan dess ska vi hinna baka en kycklingpaj till middag. Ingen stress idag, jag orkar inte med det... Har längtat så efter den här dagen och nu när den är här ska det njutas i fulla drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0