Feber

Uach jaghar sovit så dåligt inatt så nu har jag gett upp och börjat skriva på mitt PM, har nog setat här en timma ialla fall. Nu har jag dock fått i mig lite te och ska strax krypa ner i sängen igen. HUvudet bultar jag jag fryser.

Jag visste det redan igår förmiddag att jag skulle gå och bli sjuk. Det är skrämmand ehur väl man känner sig kropp och bra också I guess. Men ialla fall så kände jag något i halsen och när jag öandade hemma och ätit middag smög sig frossan på och under natten steg den 2 grader. Så det är nog därför jag vridit och vänt mig så. Känns faktiskt jätte tråkigt att det skulle komma just nu när jag så sett fram emot den här helgen. Har inte tid att vara sjuk när jag jobbar varannan helg och är borta i veckorna. Det är så mycket som ska hinnas med. Hade faktiskt velat hälsa på min kusin i helgen men det är ju bara att glömma... Istället blir det sängen och film.. Hm, känner mig skapligt lurad.. Ha! Men det som inte dödar härdar antar jag...


Och stackars Andreas också, jag somande mitt i nya Harry Potter som jag tjatat om att jag ville se. Men han är så söt, du är nog bara lite trött... Jo säkert med frossa under duntäcket och tofflor och hela faderullan på mig...

ne he.. nu är det sängen som gäller om det går...

Godmorgon och på återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0