gårdagen

Vaknade igår tidigt med en hemsk värk i ryggen, tror klockan var kanske 4 på, kahg kunde varken ligga, stå eller sitta. Och jag kom inte upp ur sängen. Det var inte roligt! Nrä jag väl komm upp ur sängen för att hämta vatten kund ejag inte somna om och jag var nog varken till 6 åtmonstonde innna jag var tillbaka i drömmarnas land. Men två timmar igen var jag vaken ingen med samma smärta i ryggen. Så jag tog mitt förnuft tillfånga och åkte till akuten odär jag blev undersökt på alla möjliga sätt och vis...

Och jag som vekligen avskyr att gå till läkaren och allra minst till akuten men vad skulle jag göra? Kune ju inte gärna legat heal dagen som en strandad val...

Gårdagen blev med andra ord inte riktigt som vi planerat men det blev bra ändå...Vi hade besök av Andreas mamma också när vi kom hem. Mysigt! Sedan avslutade vi kvällen med familjepizza och första säsongen av En del av Köping! Jag har jag aldrig sett det förrut och måste nog medge att jag är positivt förvånad!

Idag står plugga på schemat och sedan lite pajbakning för det blir middagsgäster ikväll!

Nu, Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0