Ge mig lite skrivarglädje!

Åh, det är inte alls roligt det här idag, får ingenting gjort och jag vet att det måste städas så jag planerar bara hur jag ska lägga upp allt istället för att bara kör igång! Har ialla fall fått i mig lunch så nu borde energin så sakteliga komma tillbaka eller så hamnar jag i lunchkoma med min otur :)

Egentligen är det ganska mysigt att bara strosa runt här och brygga lite kaffe och smaska lite shoklad då och då. Men det är inte så skoj när stressen sätter in...

Ikväll ska jag äntligen få umgås lite med Andreas. Det var ju bara typ en vecka sen... Så efter klockan halv åtta ikväll är vi båda hemma från träningar och jobb och då ska vi laga mat och titta på tv, en perfekt onsdag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0