Godmorgon fredag

och godmorgon SOLEN! JAg formligen älskar solen så när jag ser att det troligt blir sol ute så Andreas säger hejdå och åker till jobbet trotsar jag tröttheten och kliver upp. Jag vill bara komma ut ut ut!! Har nu druckit en kopp kaffe (som jag också älskar) och ska snart klä mig varmt föra tt trots kylan och få solen i mitt ansikte. Den här promenaden gör underverk för hela dagen sen!

Idag blir det bowling med mamma och sis men först blir det lunch på mitt nya favvo ställe P-2. I love it! Det är lagom sådär fint men ändå lite alternativt och jag tror att komer bli ett sådant ställe där man ser alla sorters människor och jag bara njuter varje gång jag är där. Och det hittar på en massa skoj allt som oftast också, afte tea party, brunch, lunch, fika, (de har rättigheter) och nu det senaste att de ska bli ett lounge ställe det börjar imorn men då kan jag tyvärr inte gå dit annars hade jag tamejtusan hängt på låset :) haha nu fick de lite gratis reklam också men det kan de behöva så att blev går dit så att de stanna kvar! Det ligger på faktoriholmarna mellan munktell och hotellet.. GÅ DIT och njut! Det finns en massa roligt att titta på också, kost, böcker, lite kläder och det är varken dyrt eller billigt, precis som sverige, Lagom!

nehe om jag kanske skulle kicka igång dagen med musik i öronen och myskläder på så jag kan ta mig ut.. Låter som en bra idé va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0