Helt otroligt!

Jag är klar med dagens uppgift! Trodde inte jag skulle klara det idag och vet ni vad? Jag har städat också! Känns så skönt! En börda har lyfts bort från mina axlar.

Imorn är det skolan igen, hela dagen lång. Åker tidigt på morgonen och kommer hem sent kvällen. Men det är det värt. Vill inte sova hos farmor den här veckan. Och inte nästa heller. För sen när nästa delkurs börjar om några veckor måste jag vara där hela veckor då vi har fler lektioner då...

Nu ska jag nog lägga mig lite i sängen och vila och vänta på att min älskling ska komma hem.

Och just det folks,det är ju lillördag idag... hur ska vi fira det tycker ni? Några öl och en sväng på dansgolvet? Champage och lite choklad? Tända ljus med glögg och pepparkakor? Jag röstar på det sista faktiskt så gammal som jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0