Klart

Japp nu är redovisningen är över och jag är mer än nöjd med min egen prestation! Vilken kick när det var klart och jag kände mig så där super nöjd! Det är alltså bara bra att vara lite nervös innan. Då skärper man till sig och fokuserar! OCh det va rriktigt roligt att stå där när jag kände att  jag kunde det jag pratade om.

Nu sitter jag i skolan och har fått i mig lunch och skrivt lite i min portfolio som har fått legat lite på is den sista veckan då det varit så mycket annat. MEn nu är jag ifatt där med. Ska snart packa ihop och åka till farmor. Ska bli roligt att vara hos farmor för en gångs skulle utan att behöva läsa en massa, tror även hosn tycker det är roligt.

Det är verkligen en bra klass jag har tänkte jag på idag. Så många olika personligheter och det är spännande att lära sig av andra. Sedan kanske jag inte håller med om allt som sägs men det betyde rju bar aatt jag blir mer säker på min egen ståndpunkt och får höra andras perspektiv på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0