lördagsmorgon!

Godmorgon härliga lördag!

Så skönt som jag har sovit i natt var länge sen! Det behövde jag verkligen och jag känner mig mycket piggare idag! Ingen feber och inte lika mycket ont i kroppen. Men de två brukar ju gå hand i hand.

Idag ska jag äntligen göra en synundersökning, tror faktiskt att jag kanske har synfel eftersom jag har ont i huvudet ofta något som jag alrdig varit drabbad av förrut. Lika bra att kolla upp. Sedan ikväll blir det middag med pappa och förhoppningsvis hinner vi leta efter maskeradkläder också!

En skön lördag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Det är så härligt när man får sova skönt! :D

2009-10-17 @ 12:45:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0