Mys!

Det är en härlig fredag idag! Både ute och inne. I kroppen och i känslan. Helt fantastikst är det att känna det utan några som helst om och men. Det är bara härligt att vara jag just nu.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, som jag varmt rekommenderar, och bara njuter av den här sekunden! Ska strax fixa till mig lite och gå ner på stan och möta upp mamma för att gå på bio. Vi ska se flickan som lekte med elden!

Har hunnit med så mycket idag! Dock inge pluggande men ack så viktiga saker. Om inte viktigare kanske fö rmitt eget bästa. Jag var och pratade idag. Och det var så skönt, det lättade på ett tryck som jag haft länge och jag vet vad som väntas av mig nu. Och jag har 6 veckor på mig innan jag måste helt stå på egna ben, det är läskigt. Men jag har ett lugn vilande över mig som jag aldrig haft förrut.

Efter det tog jag bilen till Lina och hennes bedårande bebis! Så skönt att komma dit, där finns också ett lugn och värme. Njöt av solen tillsammans med hennes sovande son i vagnen och kom sen in i värmen och njöt av (utan att överdriva) de godaste muffins som jag någonsin ätit! Så nu ska jag försöka mig på att baka de här hemma och överraska andreas. Han älskar ju muffins men jag har alltid tyckt att det bara är torrt och då tänkt på de där man köper i 6-pack som smakar citron.. Blä. Men att sätta tänderna i dessa gudomliga små cupcakes var som att hamna i himlen. Synd att jag inte tog kort för de var snygga också!

NJut fredagen! Just den här kommer aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0