något är fel..

Jag vaknade prick 02:06 inatt och har varit vaken sen dess. Har legat och vridit och vänt mig men till slut gick jag upp och satte mig vid tv:n. Men det finns då inte mycket att se på tv mitt i natten sp när den enda vettiga filmen tog lsut satte jag mig vid datan och har fått en del skolsaker gjorda.

Nu tänkte jag gå in på bibland hemsida och reservera lite böcker till nästa delkurs. Jag struntar i om jag får sova hela dagen, det är bättre det än att bara ligga i sängen och ändå inte kunna sova....

Men något är fel, jag måste ju kunna vakna mitt i natten och sedan somna om. Det är nog därför jag är så rädd at gå och lägga mig om jag inte är suuuper trött eftersom jag är orolig över att jag inte ska sova hela natten, det var ju så det var igår och säkert var det därför jag vaknade. Men tre timmars sömn tackar vi för.. Undrar hur länge jag orkar stå på benen imorn dock. Tur att jag ändå ska vara hemma och vila upp mig. Tur i oturen skulle man kunna säga

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lilla gumman, somnar nästan av utmattning bara jag läser att du sovit så lite=( Hoppas du kan vila under dagen. Drt är hemskt att inte kunna somna om! Du är jättefin i ditt hår=) Ha en fin dag nu ska jag jobba vidare! Kram

2009-10-23 @ 07:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0