nej nu struntar jag i det här!

Åh, vaknade idag tidigt, eller tidigt och tidigt, halv 9 men eftersom jag somnade sent så blev det få timmars sömn... Idag struntar jag i den värkande ryggen och förkylningen som ligger och lurar och huvdväerken kan bara gå och gömma sig! Jag struntar i alla känslor av sjukdom! Det räcker nu! Så punkt. Nu ska jag inte tänka en tanke till på det idag utan bara plugga och försöka ta ifatt det som jag missat den här veckan!

Jag har ätit frukost i alla fall så nu är jag mätt och belåten och har redan kommit igång med renskrivningen! Jag är på väg!!!



Godmorgon HÄRLIGA onsdag...

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till idag då, skönt att komma igång sådär positivt! :)

2009-10-21 @ 10:31:20
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0