Nu så!

Vilken skitdag det var igår, var så trött och hade ont! Känner mgi som värsta gnällkärringen men idag är det bättre och jag är mycket piggare! Det var nog myskvällen igår med godis, goda mackor och tända ljus och på det 11 timmars sömn som gjorde det! Jag har aldrig någonsin varit så här trött men nu kan jag sova konstant hela tiden. Och 11 timmar är mycket!! Men nu känne rjag mig pigg och utvilad och det gör inte alls så ont i varken huvudet elelr ryggen! Peppar peppar... Ska försöka att ändå ta det väldigt lugnt och försiktigt så att det inte kommer tillbaka.. Inte lyfta eller stå still för länge, igga på rygg och dricka mycket då det tydligen är det bästa mot inflamationer... ja och förskylning också för den delen!

Känner mig så mycket gladare idag! GUd så skönt!

Välkommen torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0