Ny tjej

He he jag känner mig nästan som en helt ny människa när jag går förbi spegeln... Varför? Trumvirvel....Jag har FÄRGAT håret, mörkt, brunrött! Snyggt!! OCH igår mina vänner fick jag GLASÖGON. OCh med det blev jag några år äldre....

Jag trivs så bra med håret men hm, glasögonen vet jag inte. De är super duoer snygga MEN jag är helt ovan och gillar inte alls hur jag ser ut i de även om ANdreas försöker övertyga mig om motsatsen.. Antar att det bara är att gilla läget några veckor tillsjag vqant mig sen ska jag nog skaffa linser, det är mer praktiskt med för mig då jag flänger och far så mycket och så kan jag ha glasögon på helger och hemma...

Nu är det onsdag morgon så jag önskar en er härlig dag, idag är solen här och det tar vi fasta på tycker jag! So long!

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Ska bli spännande att se håret, du är säkert superfin! och glasögon åxå! hoppas vi ses snart gumman. kramar lina

2009-10-28 @ 20:23:50
URL: http://finalinapina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0