Okej

Nu är det dags igen att skriva ytterligare en fråga. Är dock inte lika motiverad idag men det ska nog gå bra!

Det var mysigt igår på plastpartyt! Kul att så mycket folk kom. Men tyvärr hade jag så ont i ryggen att jag varken kunde sitta eller stå så kände mig nästan gråtfärdig där på slutet. Som tur var kom Madde och Anna till undsättning när vi skulle åka hem så jag fick starka piller =) SÅ nu kan jag knapra på de idag och kanske klarar av att sitta still vid datan.

Vad står med på schemat idag.... Jag har en träningsdejt med Hanna. Det är inte illa. MEn det är ju inte förrän sex ikväll men tills dess lär jag ha att göra här vid datan om om det mot förmodan skulle bli lite tid över ska jag faktiskt vara så duktig och städa! Det behövs verkligen...

Nu kickar jag igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0