ONT!!!

Jag har sååååå ont i ryggen! Fy tusan jag håller på att gå av alltså. Kan varken sitta eller stå utan att det gör ont! Verkligen INTE skönt! Har haft så sen i söndags och det blir inte bättre direkt. Aj!

Nu ger jag upp PM skrivandet för idag och lyssnar lite med på Melissa Horn. Vilken helt underbar röst och sångerna är så fantastiska, de berör mig verkligen ända in i själen.

Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här
nu kan det vara försent att säga som det är...

Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
jag har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans så jag säger rakt ut
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut....

jag vet att det är svårt över telefon
men när jag varit nära vill du därifrån


det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt
o jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0