panik!

Herregud jag får panik av detta elände! VIll kunna röra mig fritt, springa, hoppa, städa, träna, shoppa och vila. Inget går. Det gör och här och det gör ont där. Jag känner just nu inte så mycket i ryggen och gymmet lockar menhur lätt är det att lyfta vikten när jag inte ens kan få på mig skorna utan att det smärtar trots starka tabletter!!! Paniken kommer så sakteliga smygande och detta är INTE bra för mig!

Den senaste veckan har allt gått så bra. Det har gått på rutin och jag har lyssnat på min kropp, men det är när jag känner att jag kan använda den begränsat som paniken smyger sig på och jag blir lättretlig och vill försvinna bort från denna planet... Vill inte att något som drabbade mig i sommras åter ska få fäste i min kropp. Så vad ska jag göra?

Vila är vad som rekommenderas. Träna om det inte göra ont... Hur ska det gå? Det gör ju ont hela tiden! Blirju halvt förlamad om jag inte äter piller och med pillerna följer trötthet och huvudont. Så ja det går inte att träna och blir jag ofrivilligt utestängd från träningen blir det som ett begär trots att jag kansek inte annars gått och tränat. Det kryper i kroppen och jag får helt enkelt inte luft  i min egen kropp. Och jag vet att det inte är bra att träna när man inte är helt hundra, jag kan allt som det där, tro mig. Mn ibland känns det som om jag är villig att ta risken för att förvärra saken än att känna som jag göra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0