Pest eller kolera

Ringde nyss sjukrådsgivningen och undrade om biverkningar för mina smärtstillande piller jag fått. Tydligen är de stark beroendeframkallande och biverkningarna många och eftersom jag sov HELA dagen igår kan man säga att jag drabbats av en av biverkningarna.. Den andra har drabbat mig idag, fruktansvärd huvudvärk har jag! Inga alvedon i världens tycks hjälpa, det är bara att stå ut alltså välja mellan peste eller kolera. Huvudont eller ont i ryggen.. Ja min avänner vad ska jag ta... Väljer nog faktiskt trots smärtan huvutont. Känns som att det går att uthärda men att ha ont i ryggen är verklligen hemsk!

Nu ska jag ialla fall försöka få till lite pluggning, blev ju inget av med det igår så nu ligger jag en dag efter.... Hur ska jag orka läsa något.. VIll ju bara lägga mig i sängen och sova. Ska försöka med lite kaffe annars får jag nog ge efter och krypa ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0