Puhst

Vad jag har flängt idag. Började dagen med en skön avslappnande promenad i skogen innan jag kastade mig över boken jag lånade igår, Tarzans tårar, verkar rätt bra och det är ju bra då jag måste läsa den för skolans skull... Jag var nere en sväng på gymmet men tog det ganska lugnt på coren då jag känner lite i ryggen där. Efter det blev det lunch och sedan stod det klippning på schemat och sen var det ju storhandlig som skulle utföras. Just precis då kom jag på att min bil inte är besiktigad så det blev till att traska till Ekängen... Så nu när jag efter middagen landar i soffan ska jag verkligen njuta av att sitta still, det värker lite i mina ben faktiskt. Tog nog i mer på spinningen än jag trodde...

Nu ska jag stoppa in vitlöksbrödet i ugnen och koka upp majskorvarna så det blir någon mat någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0