Soft

Jisses vilken lyckokänsla jag har just nu i hela kroppen! Jag lyckadesklart med fråga 3 innan lunchen och det hade jag avsatt hela dagen åt! Så skönt! Så nu kan jag unna mig lite soft tid. Har ju inte blivit så mycket av det på senaste då jag haft mycket i skolan och jobbat i helgen. Nu ska jag lära igenom de frågor jag gjort och ändra lite och skriva dit källor, detta ska jag max jobba med i en timme sen blir det bara till att njuta resten av dagen!

Fick också lite sällskap av Andreas för en stund sedan. Han mellanlandade hemma innan han skulle på möte. Vaddå lyx att få en varm kram och en mjuk kyss så här mitt på dagen en TISDAG! Det kan man kalla vardagslyx. Jag blir alldeles varm inombords....

Ne he ett sista ryck då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0