Söndag!

Igår hade jag min bästa dag på längre rent orkemässigt! JAg kände mig nästa hundra i kroppen och jag åt inga tabletter och hade varken ont i ryggen eller huvudet! Vilken lycka! Tur att jag ändå var ledig i helgen och jatt jag har två veckor till på mig innan jag ska jobbar. JAg få rju alltid ont i ryggen av att jobba då inte av denna sort men ändå. Hann med en massa saker igår och jag kände att jag tog igen lite av det som jag missat den senaste veckan. JAg var ute på en alldeles underbar promenad, hade en mysig söndagsmorgon med Andreas, träffade Sara och Milla, lånade en bok på biblioteket, tränade och kollade på ljusspelet! Super mysig och skön dag utan någon som helst stress!

Nu sitter jag med en kaffekopp i handen och tänkte nog snart klä på mig något skönt och ta en promenad i skogen! Det gäller ju att passa på innan löven faller från träden. Sen blir det klippning och storhandling i eftermiddag....japp det var nog allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0