Tapas

efter synundersökningen tröståt vi lite på max, blev ju typ 4000:- fattigare... Ja jaghar fel på ögonen som Andreas sagt i typ ett år så han var ju gald... MEN det som var bra var att mitt synfel är att jag ser för bra?! Konsitgt eller hur? Ögonen får anstränga sig massa och därför får jag huvudont.

Nu ska vi ialla fall strx ner på stan för att dricka en öl tillsammans med pappa och min bror och sen blir det papas tapas! Gott!!! Vad ska jag ha påmig då? Den ständiga frågan det där... Hm... Får se vad jag hittar på. Svart finakr ju alltid men det är ju så kallt så nåt osm värmer också... En svår combo då det mesta i garderoben som är snyggt inte är så varmt..

Nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0