Underbara fredag och välkommen en lika underbar lördag

Vad gör väl en bal på slottet när man kan sitta inne med sina fina vänner och njuta av tända ljus och många härliga skratt? Slottet känna ganska blekt i jämförelse måste jag säga.

Jag är helt fulltankad med härliga känlsor just nu och veckans dåliga vibbar är som bortblåsta.

Gårdagen var verkligen så härlig! Tillbringade hela dagen full med bubbel i kroppen som fick komma ut under dagen. Till middag blev det taco. Det blev rödvin i soffan och mycket prat och mys innan det plingade på dörren och finaste H&R kom med värme till vårt hus. Kvällen bjöd på mer vin, glögg, spel, skratt och mys. Dock var jag halvt död framåt 1 på grund av föregående natts frånvarande sömn.

Vaknade i morse och kände mig helt utvilad. Har hunnit med att verkligen njutit av att det är lördagmorgon! Så nu ser jag fram emot vad den här dagen ska visas innehålla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0