det är..

mitt i veckan...onsdag. Känns bra. Lyckades till slut läsa ut boken igår ju och den boken jag började på idag känns verkligen intressant och lättläst. Det är märkligt hur påverkad jag bilr av hur boken är skriven och vad jag förväntar mig. jag har bara hört bra saker om denna bok och därför antar jag att den ska vara bra och därför har jag mer intresse av att läsa den..

Ska hälsa på en kompis idag och försöka hinna träna. Ikväll väntar fotboll och hemmagjord pizza, bäst jag sätter igång ordentligt nu så jag verkligen kan kolla fotbollen ikväll och inte läsa. Jag är verkligen inne i en fotbollsperiod och just nu bara längtar jag till matchen ska börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0