Mätt

Har precis ätit lunch här hos farmor. Stekt potatis, lök och falukorv. Kan det bli mer husmankost och "farmoraktigt"? Men det var gott och jag blev mätt så nu klarar jag skoldagen. Går bara från kvart över ett till 3 och sen är det hem och fortsätta läsa, precis det som jag spenderat hela dagen hittils med. Men boken jag läser just nu "hälsans mysterum" är bra. Eller intressant ialla fall. Men det tar sådan tid att läsa eftersom det är så många nya begrepp at tlära sig och slå upp och sedan anteckna under läsningen. SÅ på tre (!) timmar har jag kommit 56 sidor... Fatta att det tar lång tid då. Att jag också måste gå på toan varannan minut på grund av urinvägsinflamation kan ju göra sitt men lång tid tar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0