Mitt i veckan

Det är soligt ute idag och jag tror jag krattat mina löv i natt för de ligger sorterade i små fina härliga högar med massor av färger.

Vaknade tidigt idag, innan 6... Kanske beror på att jag beter mig nästan som en tant som läser Allers och varvar ner i takt med farmor här på kvällarna så innan halv 11 sov jag igår. Den vackra blå himlen lockade på mig så det var bara att dra på sig lite kläder och kasta sig ut i morgonvinden. Och nog blåste det allt. Men det var så skönt. Friskt och uppiggande!

Nu har jag också äntligen skrivit mitt tal klart som jag ska ha nästa torsdag. Det är inte så jätte viktigt och ska bara ta max 5 minuter, så jag tänkte faktiskt prata om fördelarna med bodypump. Vis alite bilder och sen är det klart!

Resten av dagen kommer förhoppnigsvis spenderas läsandes och sedan väntar en lunch bestående av japanskt med bl.a. rå fisk och ris(någon som kan gissa) tillsammans med en klasskompis.

Det ska bli så skönt att komma ut utanför dörren, blir ju lätt att man blit lite ensam här hos farmor... Men det är på gott och ont. Jag får så mycket mer gjort när jag är här än om jag är hemma då det alltid finns en massa damm i hörnen..

Imorgon är det ialla fall torsdag och då ska det bli så skönt att åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0