morning!

här gäller det att vara effektiv. Upp som vanligt och börja "jobba" som vanligt! Att få till en 40 timmars arbetsvecka är svårt då det inte bara är att läsa 7-16 med en enda rast. Nej, det krävs att man varierar sin dag och gör annat också.

Så för att vara så effektiv idag som möjligt har jag satt en gräns för mitt pluggande till fem. Jag känner att jag måste ha ett stopp, dels så att jag kommer igång, men också för att stressa på mig själv.


Det som är tänkt att jag ska göra är alltså;
läsa folkhälsorapporten.
korrekturläsa sammanfattningen till vår grupp
försöka få till mina frågetecken vad gäller boken till gårdagens föreläsning
läsa lite mer i en introduktion till folkhälsovetenskap
börja läsa boken till torsdagen föreläsning

Det här blir i runda slängar 700 sidor jag måste plöja igenom idag.....

Någonstans under dagen ska jag diska, bädda, äta lunch och träna för att det ska bli en sågivande dag som möjligt!
Så det är dags att jag sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0