Rastlös

Det blev ingen träning, jag kände mig stressad redan innan jag gick dit... Då skulle jag just kommit hem och varit tvungen att kuta in i duschen för att hinna med tåget 12. Men nu känner jag mig rastlös och nervositeten börjar smyga sig på för talet i eftermiddag...

Jag har ialla fall lyckats läsa en bok till och det är bra. Nu ska jag strax bara packa det sista och sen drar jag till tåget.

En annan sak som jag inte förstår är var all den här tröttheten kommer ifrån? Jag är verkligen så trött och ändå gör jag inte särskilt mycket men är det inte så det är, att desto mindre man gör desto tröttare blir man... Ja ja jag mpste få in lite rutiner igen vad gäller allt det där men det är så svårt när jag hattar fram och tillbaka mellan Örebro och hemma... Men men..

När jag ändå är igång som kan kan jag avslöja att jag verkligen verkligen är sugen på att göra någon förändring. Jag skulle så vilja färga håret...(tror jag) Har tänkt på det så länge och jag tror att det skulle passa rätt bra in just nu. Jag är inte samma person som jag var förr och jag börjar så sakteliga inse och acceptera det. Jag finner styrkan i att vara mig själv. Med allt vad det innebär. Och just nu ser jag för mycket av det gamla i den hårfärg jag har, ja det kankse låter konstigt, men det är så det är. Så nu gäller det bara att samla mod och göra det. Komma till skott, vilket är lättre sagt än gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0