sunny sunday!

Igår var det verkligen en sån där kväll som man aldrig vill ta slut! Den blev så lyckad och rolig! Middag på Grappa med Sara efter en massa härliga semesterbilder som förde oss långt från sveriges höst... Att se någon ha de så bra gjorde mig själv lite lyckligare. Maten vad god och sällskapet bättre ;)

Sen det där med resten av kvällen.... Jag kan konstatera ialla fall att utgång inte är något för mig. Så efter att jag lämnat Sara och mött upp Andreas fick vi till Harrys men vi var snabbt ute igen... FY! Verkligen as trisst. Antingen är jag för gammal eller så har jag helt enekelt tröttnat på det där.

Idag väntar en massa plugg, packning och ngon form av motion hade jag tänkt mig. En promenad i solen skulle inte vara helt fel! Så får se vad jag får med mig min man på....


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0